Pierwsze Polskie forum o SoulFu

Zarejestruj się, nic Cię to nie kosztuje, a zajmie chwilę. Nie musisz nawet czekać na e-mail aktywacyjny! Pamiętaj, rejestrując się możesz brać udział w życiu forum, i używać Chatboxa

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Zarejestruj się, nic Cię to nie kosztuje, a zajmie chwilę. Nie musisz nawet czekać na e-mail aktywacyjny! Pamiętaj, rejestrując się możesz brać udział w życiu forum, i używać Chatboxa

Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

kuki
2013-04-04 15:03:33

Cześć jestem wielkim fanem SoulFu i dlatego proszę was o tą gre z wgranym modem "c" (tamte linki wygasły wstawcie jeszcze raz i podajcie tu link ) bardzo proszę

Venom
2010-06-27 14:19:13

Sam jesteś skopany, kod jest w miarę ładnie jak na C napisany (chyba że Ci chodzi o skrypty dostępne w DEVTOOLu, ale to raczej nie jest C, i tam raczej miejsca w ekwipunku nie zmienisz).

Pozdrawiam

Bakalak
2010-05-30 12:23:47

Panowie- pracuję nad Modem Inventory od kilku dni i muszę przyznać, że jest to chyba najbardziej frustrująca rzecz jaką robiłem kiedykolwiek. Podstawy kodu Soulfu są skopane i bez informacji od autora z oficjalnego forum naprawa projektu zwyczajnie nie ma sensu- szybciej będzie stworzyć nową grę od podstaw niż zrobić z Soulfu coś dobrego. Z ciężkim sercem porzucam projekt do czasu reaktywacji oficjalnego forum i zajmuję się własnym zainspirowanym w dużym stopniu Soulfu, "oldschoolowym" projektem. Trzymajcie się.
Pozdrawiam, Bakalak

xGhostx
2010-05-28 10:37:56

To może być ciekawe... niestety nie zabardzo znam angielski i będę musiał sobie przetłumaczyć . Dzięki napewno się przyda.

Bakalak
2010-05-27 17:49:15

Mały prezent:
http://soulfu.wikidot.com/
Kolejny poradnik, mam nadzieję, że przydatny.
Strasznie się męczę z tym Inventory, ale chyba warto

xGhostx
2010-05-27 12:49:46

Wielkie dzięki. Pobawie się z tym i może uda mi się coś zrobić .

Bakalak
2010-05-26 15:29:46

Tak, choć na nie wiele to się zda- kod Soulfu jest oparty na C, ale to nie samo. Trzeba po prostu zrozumieć aktualny kod. Aron sam napisał do tego poradnik, który udało mi się znaleźć na jakimś zapomnianym forum:

http://kondokoerner.informe.com/forum/o … -dt26.html

Są tu opisane całkowite podstawy tego języka. Proponuje na początek poeksperymentować z cenami w sklepach/ przedmiotami/ stworzeniem nowego sklepu. Wszystko jest opisane w tym poradniku, powinniście dać sobie radę. Sam dopiero praktycznie zaczynam zabawę z modyfikacją Soulfu i pełne zrozumienie stylu pisania Arona zajmie mi na pewno jeszcze dużo czasu. Wytrwałość to tutaj podstawa. Jeśli macie jakieś pytania to służę pomocą.

xGhostx
2010-05-26 15:07:25

Ja pomyślał bym powarznie nad dodaniem jakiegoś konkretnego zakończenia. Gdybym tylko umiał programować... Bakalak znasz może jakiś tutorial programowania?

Bakalak
2010-05-26 10:07:29

Tworzę ten wątek w dziale "Problemy..." z braku lepszego miejsca. Będę tu zamieszczał najnowsze wersje Soulfu, jakie zrobię i aktualizował je edytując posta żeby nie zaśmiecać forum. Wszystkie wcześniejsze wersje mam na dysku na wszelki wypadek i jeśli ktoś będzie sobie tego życzył- zamieszczę je. W tym momencie pracuje nad dodaniem do obecnej wersji powiększonego ekwipunku postaci i sądzę, że do dzisiejszego wieczora uda mi się to zrobić. W międzyczasie daję linka do działającego moda właśnie z zwiększoną ilością ekwipunku i starym, niedoskonałym Save systemem:

http://www.mediafire.com/?zj1qhmt5cnm

Razem 5 ekwipunków to trochę za dużo, ale optymalizacją i balansem zajmiemy się później, prawda :>? Teraz najważniejsze jest zwiększenie "grywalności" Soulfu.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plspa Ciechocinek żarówka 100W wrocław Сайт для бронирования отелей