Zarejestruj się, nic Cię to nie kosztuje, a zajmie chwilę. Nie musisz nawet czekać na e-mail aktywacyjny! Pamiętaj, rejestrując się możesz brać udział w życiu forum, i używać Chatboxa
Dragon
W grze nasze postacie otrzymując obrażenia fizyczne nie mogą je uleczyć miksturami dlatego że blokuje biały pasek, dopiero obrażenia magiczne można leczyć miksturami,
Z maną jest inaczej, używając zaklęć krótko trwałych nie mamy żadnych ograniczeń odnośnie ilości naszej many, lecz używając zaklęć trwałych np. przywołanie, zaklinanie broni, mana zostaje ograniczona białym paskiem.
W grze mamy do dyspozycji cztery mikstury:
-Mikstura leczenia(butelka z czerwoną zawartością)-leczy 50% maksymalnego zdrowia postaci oprócz białego paska,
-Mikstura many(butelka z niebieskim płynem)-przywraca 50% maksymalnej ilości many oprócz białego paska,
-Super mikstura leczenia(różowy płyn) leczy 100% zdrowia, jak jest biały pasek +1 zdrowia z paska,
-Super mikstura many(błękitny płyn) przywraca 100% many, jak jest biały pasek +2 many z paska.
Super mikstury można tylko znaleźć.
Czary:
W grze mamy dużą liczbę czarów którą zdecydowaną większość jak i najlepsze można znaleźć podczas przygód. Proste czary wymagają min 1 pkt many i 10 inteligencji.
Każde 10 pkt int zwiększają moc zaklęcia, np. pociski misyjne ża każde 10 pojawia się dodatkowy pocisk czyli zamiast wystrzeliwać 1 pocisk mając 19 int można 4 mając np 40.Czary najpotężniejsze wymagają 40 int.
Dostępne czary w grze:
-Otwarcie(ikona klucza) otwiera na bardzo mały dystans (ale obszarowo) kufry i niszczy skrzynie, bezpieczny sposób na wybuchowe paczki, otwiera również kraty i drzwi przy przejściu, może posłużyć do wywracania wrogów.
-Kula kwasowa(zielona chmurka) obszarowo na dystans zatruwa wrogów, zadaje obrażenia początkowe od wybuchu kuli.
-Odczarowanie(biały niby kwiat)dość znaczące taktyczny czar, odczarowuje wszystkie przedmioty i odsyła przywołane istoty, można usuwać zaklęcia o działaniu trwałym, czar nie pochłania manny, a nawet ją dodaję i usuwa biały pasek w mannie.
-Zaklinanie(biały miecz) czar trwały który zaklina broń i pancerz (tworzy się biała gwiazdka)
Podnosząc tym samym jakość zaklinanych przedmiotów.
-Teleport(dwie czerwone koła) przenosi postać na niewielki dystans(może zastępować podwójne salto), pomocne przy dostania się na niektóre platformy gdzie nie ma schodów.
-Animator(głowa fioletowego ząbi)zaklęcie trwałe, przywołuje zombiaka który na dzień dobry ma 30 siły i zręczności, gdy awansuje inwestuje tylko w zdrowie, potrafi walczyć bez broni i posiada reneregacje, gdy jest ranny niewolno dawać mu miksturę bo znika, dobry pancerz(szczury i blobki w pierwszym poziomie nic mu nie zrobią),
-Piorun(żółty zygzak) pocisk przebijający(tzn wystrzelony w wrogów idących gęsiego może zranić wszystkich), w wodzie posiada właściwości zadania obrażeń wokół trafionego celu(broń zaklęty błyskawicą wykazuje się podobnym właściwościami) potrafi odbijać się od ściany, jak pocisk misyjny stara się trafić w jakiś cel ale dalszy nie bliższy i posiada lekki rozrzut(może niedokładnie polecieć w żądanym kierunku),
Pocisk misyjny(trzy płomyki niebieskie) czar wystrzeliwuje powolne pociski które będą szukać celu.
-Ściana ognia(ściana ognia) tworzy wokół rzucającego ścianę ognia(tylko od przodu), można podpalać leżących lub tępić pająki..
-Ognista kula- (2 manna) pocisk obszarowy zadający obrażenia od ognia i wywraca wrogów.
-Lodowa kula-podobnie jak ognista tylko obrażenia od zimna.
-Portal(niebieski krąg) przywołuje losowe stworzenie od niebieskiego goblina po dwugłowego ognistego psa.
-Deszcz ognia(ogniste kulki) wskazuje się obszar gdzie przez krótki czas będzie padaćgnisty deszcz.
-Ogniste zaklinanie(ognisty mieczyk) zaklęcie trwałe, tak jak zaklinanie broni tylko zaklinamy ogniem gdzie dodawany jest większy bonus.
-Lodowe zaklinanie- zaklęcie trwałe, czar podobny do ognistego zaklinania,
-Tarcza(Biała ikona ukazująca odbicie promieni od okręgu)zaklęcie trwałe, tarcza chroniąca od czarów i strzałów, posiada pewną wytrzymałość która prawdopodobnie się odnawia.
-lewitacja(żółte koło z strzałkami w górę) zaklęcie trwałe, postać z tym zaklęciem może lewitować, wygląda to tak gdy postać będzie w powietrzu przetrzymuje klawisz skoku i zawisa w powietrzu, można się poruszać i działać.
-Przyśpieszenie(strzałka przerywana w prawo) zaklęcie trwałe, przyśpiesza wskazaną postać.
-Skamienienie(szara głowa) na krótki czas unieruchamia wroga robiąc z niego statułe.
-Poliformonia(twarz w jednej części normalna ale druga część deformowana) zaklęcie trwałe, zamieniamy kogoś w zwierzaka (losowo).
Ostatnio edytowany przez Mad Hatter (2010-07-07 17:30:35)
Offline
podoba mi się przejrzystość opisów czarów. A co do poliformii (bądź poliformonii nie wiem jak prawidłowo) to trzeba uważać bo raz zamieniłem mojego giermka w pająka xF
PS: Podmieniłem manna na mana
Manna: http://pl.wikipedia.org/wiki/Kasza_manna
Mana: http://pl.wikipedia.org/wiki/Mana_(fantasy)]
PS2: Polecam kaszę manną, pycha np. ja robię z marmoladą.
Offline
Super-Mega-Hyper-Heros (znawca SF)
Co do otwarcia - otwiera drzwi, kufry i niszczy nieotwieralne skrzynie (hah, żegnajcie kluczyki), ale przewraca też wrogów, co jest nieopisaną pomocą w walce z wieloma wrogami. Można wywrócić każdego wroga, oprócz glucika (odlatuje, ale niedaleko)i chyba tego czegoś co sobie wisi i jak się pod tym jest to spada, ale co do drugiego pewności nie mam, bo nie próbowałem (na smoku też nie próbowałem xP)
P.S.:
Też lubię kaszke manną, z jagodami też jest pycha xP
Ostatnio edytowany przez Bebolini (2010-07-07 14:17:23)
Offline
Dragon
Dzięki, poprawiłem błąd i wprowadziłem Piorun bo widzę że zapomniałem.
A jeśli chodzi o liczbę zaklęć to nie widziałem więcej w praktyce, w grze są ale ciężko je zdobyć.
Jak napisałem poliformia da się usunąć odczarowaniem.
Ostatnio edytowany przez Mad Hatter (2010-07-07 17:07:06)
Offline
Super-Mega-Hyper-Heros (znawca SF)
Ja nie widziałem zwierzaczkowania w akcji i chyba się ciesze
Offline
Gość
Wydawało mi się że mag miesza mikstury... np: hp potion+ hp potion = super hp potion... ale nigdy mi się nie udało...
Super-Mega-Hyper-Heros (znawca SF)
Korzonki (entagle) wydaje mi się, że jak wyrastają to ranią, ale ja tego czaru nie używam... A co do mieszania. Jestem w 90% pewien, że nie miesza. W 90% bo nigdy nie wiedziałem i nie próbowałem mieszać mikstórków
P.S.
Ten błąd z mikturkami jest celowy!
Ostatnio edytowany przez Bebolini (2010-08-12 10:59:24)
Offline
Super-Mega-Hyper-Heros (znawca SF)
Nie wiem, próbowałem, ale nigdy nic mi nie dało... poszukam u wujka google
Znalazłem u wujka na jakimś innym forum. Znalezisko:
Spoiler:
- Luck (20 Int needed)
* Effect: Unknown
* Mana: 1
Co w przetłumaczeniu daje:
Spoiler:
- Szczęście (20 Int potrzebne)
* Efekt: Nieznany
* Mana: 1
Mam nadzieję, że pomogłem.
Ostatnio edytowany przez Bebolini (2010-08-19 20:54:43)
Offline
Super-Mega-Hyper-Heros (znawca SF)
Nie ma za co. Jesteś u nas mile widziany
Offline
Dragon
Korzonki chwytają wrogów, przytrzymują ich i chyba duszą.
Więcej czarów można dostać używając C.
Offline
Super-Mega-Hyper-Heros (znawca SF)
ta, w skrzynce, ale mała szansa (gdzieś 1/10 na dobry czar)
Offline