Pierwsze Polskie forum o SoulFu

Zarejestruj się, nic Cię to nie kosztuje, a zajmie chwilę. Nie musisz nawet czekać na e-mail aktywacyjny! Pamiętaj, rejestrując się możesz brać udział w życiu forum, i używać Chatboxa

Ogłoszenie

Zarejestruj się, nic Cię to nie kosztuje, a zajmie chwilę. Nie musisz nawet czekać na e-mail aktywacyjny! Pamiętaj, rejestrując się możesz brać udział w życiu forum, i używać Chatboxa

#1 2010-07-07 08:56:11

Mad Hatter

Dragon

Zarejestrowany: 2009-05-03
Posty: 65

MIKSTURY I MAGIA

W grze nasze postacie  otrzymując obrażenia fizyczne nie mogą je uleczyć miksturami dlatego że blokuje biały pasek, dopiero obrażenia magiczne można leczyć miksturami,
Z maną jest inaczej, używając zaklęć krótko trwałych nie mamy żadnych ograniczeń odnośnie ilości naszej many, lecz używając zaklęć trwałych np. przywołanie, zaklinanie broni, mana zostaje ograniczona białym paskiem.

W grze mamy do dyspozycji cztery mikstury:
-Mikstura leczenia(butelka z czerwoną zawartością)-leczy 50% maksymalnego zdrowia postaci oprócz białego paska,
-Mikstura many(butelka z niebieskim płynem)-przywraca 50% maksymalnej ilości many  oprócz białego paska,
-Super mikstura leczenia(różowy płyn) leczy 100% zdrowia, jak jest biały pasek +1 zdrowia z paska,
-Super mikstura many(błękitny płyn) przywraca 100% many, jak jest biały pasek +2 many z paska.
Super mikstury można tylko znaleźć.

Czary:
W grze mamy dużą liczbę czarów którą zdecydowaną większość jak i najlepsze można znaleźć podczas przygód. Proste czary wymagają min 1 pkt many i 10 inteligencji.
Każde 10 pkt int zwiększają moc zaklęcia, np. pociski misyjne ża każde 10 pojawia się dodatkowy pocisk czyli zamiast wystrzeliwać 1 pocisk mając 19 int można 4 mając np 40.Czary najpotężniejsze wymagają 40 int.

Dostępne czary w grze:
-Otwarcie(ikona klucza) otwiera na bardzo mały dystans (ale obszarowo) kufry i niszczy skrzynie, bezpieczny sposób na wybuchowe paczki, otwiera również kraty i drzwi przy przejściu, może posłużyć do wywracania wrogów.
-Kula kwasowa(zielona chmurka) obszarowo na dystans zatruwa wrogów, zadaje obrażenia początkowe od wybuchu kuli.
-Odczarowanie(biały niby kwiat)dość znaczące taktyczny czar, odczarowuje wszystkie przedmioty i odsyła przywołane istoty, można usuwać zaklęcia o działaniu trwałym, czar nie pochłania manny, a nawet ją dodaję i usuwa biały pasek w mannie.
-Zaklinanie(biały miecz) czar trwały który zaklina broń i pancerz (tworzy się biała gwiazdka)
Podnosząc tym samym jakość zaklinanych przedmiotów.
-Teleport(dwie czerwone koła) przenosi postać na niewielki dystans(może zastępować podwójne salto), pomocne przy dostania się na niektóre platformy gdzie nie ma schodów.
-Animator(głowa fioletowego ząbi)zaklęcie trwałe, przywołuje zombiaka który na dzień dobry ma 30 siły i zręczności, gdy awansuje inwestuje tylko w zdrowie, potrafi walczyć bez broni i posiada reneregacje, gdy jest ranny niewolno dawać mu miksturę bo znika, dobry pancerz(szczury i blobki w pierwszym poziomie nic mu nie zrobią),
-Piorun(żółty zygzak) pocisk przebijający(tzn wystrzelony w wrogów idących gęsiego może zranić wszystkich), w wodzie posiada właściwości zadania obrażeń wokół trafionego celu(broń zaklęty błyskawicą wykazuje się podobnym właściwościami) potrafi odbijać się od ściany, jak pocisk misyjny stara się trafić w jakiś cel ale dalszy nie bliższy i posiada lekki rozrzut(może niedokładnie polecieć w żądanym kierunku),
Pocisk misyjny(trzy płomyki niebieskie) czar wystrzeliwuje powolne pociski które będą szukać celu.
-Ściana ognia(ściana ognia) tworzy wokół rzucającego ścianę ognia(tylko od przodu), można podpalać leżących lub tępić pająki..
-Ognista kula- (2 manna) pocisk obszarowy zadający obrażenia od ognia i wywraca wrogów.
-Lodowa kula-podobnie jak ognista tylko obrażenia od zimna.
-Portal(niebieski krąg) przywołuje losowe stworzenie od niebieskiego goblina po dwugłowego ognistego psa.
-Deszcz ognia(ogniste kulki) wskazuje się obszar gdzie przez krótki czas będzie padaćgnisty deszcz.
-Ogniste zaklinanie(ognisty mieczyk) zaklęcie trwałe, tak jak zaklinanie broni tylko zaklinamy ogniem gdzie dodawany jest większy bonus.
-Lodowe zaklinanie- zaklęcie trwałe, czar podobny do ognistego zaklinania,
-Tarcza(Biała ikona ukazująca odbicie promieni od okręgu)zaklęcie trwałe, tarcza chroniąca od czarów i strzałów, posiada pewną wytrzymałość która prawdopodobnie się odnawia.
-lewitacja(żółte koło z strzałkami w górę) zaklęcie trwałe, postać z tym zaklęciem może lewitować, wygląda to tak gdy postać będzie w powietrzu przetrzymuje klawisz skoku i zawisa w powietrzu, można się poruszać i działać.
-Przyśpieszenie(strzałka przerywana w prawo) zaklęcie trwałe,  przyśpiesza wskazaną postać.
-Skamienienie(szara głowa) na krótki czas unieruchamia wroga robiąc z niego statułe.
-Poliformonia(twarz w jednej części normalna ale druga część  deformowana) zaklęcie trwałe, zamieniamy kogoś w zwierzaka (losowo).

Ostatnio edytowany przez Mad Hatter (2010-07-07 17:30:35)

Offline

#2 2010-07-07 11:44:46

Marcel321

Administrator

Zarejestrowany: 2009-01-30
Posty: 158
Punktów :   

Re: MIKSTURY I MAGIA

podoba mi się przejrzystość opisów czarów. A co do poliformii (bądź poliformonii nie wiem jak prawidłowo) to trzeba uważać bo raz zamieniłem mojego giermka w pająka xF
PS: Podmieniłem manna na mana

Manna: http://pl.wikipedia.org/wiki/Kasza_manna

Mana:  http://pl.wikipedia.org/wiki/Mana_(fantasy)]

PS2: Polecam kaszę manną, pycha np. ja robię z marmoladą.


http://img238.imageshack.us/img238/7241/zyjkolorkowouw6.gif

Offline

#3 2010-07-07 14:16:27

 Bebolini

Super-Mega-Hyper-Heros (znawca SF)

tu się numer pisze? Łaaaał
Skąd: Przecław k. Szczecina
Zarejestrowany: 2009-12-31
Posty: 315
Punktów :   

Re: MIKSTURY I MAGIA

Co do otwarcia - otwiera drzwi, kufry i niszczy nieotwieralne skrzynie (hah, żegnajcie kluczyki), ale przewraca też wrogów, co jest nieopisaną pomocą w walce z wieloma wrogami. Można wywrócić każdego wroga, oprócz glucika (odlatuje, ale niedaleko)i chyba tego czegoś co sobie wisi i jak się pod tym jest to spada, ale co do drugiego pewności nie mam, bo nie próbowałem (na smoku też nie próbowałem xP)

P.S.:

Też lubię kaszke manną, z jagodami też jest pycha xP

Ostatnio edytowany przez Bebolini (2010-07-07 14:17:23)

Offline

#4 2010-07-07 17:05:47

Mad Hatter

Dragon

Zarejestrowany: 2009-05-03
Posty: 65

Re: MIKSTURY I MAGIA

Dzięki, poprawiłem błąd i wprowadziłem Piorun bo widzę że zapomniałem.
A jeśli chodzi o liczbę zaklęć to nie widziałem więcej w praktyce, w grze są ale ciężko je zdobyć.
Jak napisałem poliformia da się usunąć odczarowaniem.

Ostatnio edytowany przez Mad Hatter (2010-07-07 17:07:06)

Offline

#5 2010-07-07 17:23:26

 Bebolini

Super-Mega-Hyper-Heros (znawca SF)

tu się numer pisze? Łaaaał
Skąd: Przecław k. Szczecina
Zarejestrowany: 2009-12-31
Posty: 315
Punktów :   

Re: MIKSTURY I MAGIA

Ja nie widziałem zwierzaczkowania w akcji i chyba się ciesze

Offline

#6 2010-08-07 21:55:32

Ja...

Gość

Re: MIKSTURY I MAGIA

Co to czar szczęścia??? (cztero listna koniczyna)

#7 2010-08-07 21:59:02

Ja...

Gość

Re: MIKSTURY I MAGIA

A i jeszcze co robią korzenie? (entangle) (kwiatek)

#8 2010-08-07 23:07:19

Ja...

Gość

Re: MIKSTURY I MAGIA

Wydawało mi się że mag miesza mikstury... np: hp potion+ hp potion = super hp potion... ale nigdy mi się nie udało...

#9 2010-08-11 16:46:56

 Bebolini

Super-Mega-Hyper-Heros (znawca SF)

tu się numer pisze? Łaaaał
Skąd: Przecław k. Szczecina
Zarejestrowany: 2009-12-31
Posty: 315
Punktów :   

Re: MIKSTURY I MAGIA

Korzonki (entagle) wydaje mi się, że jak wyrastają to ranią, ale ja tego czaru nie używam... A co do mieszania. Jestem w 90% pewien, że nie miesza. W 90% bo nigdy nie wiedziałem i nie próbowałem mieszać mikstórków

P.S.
Ten błąd z mikturkami jest celowy!

Ostatnio edytowany przez Bebolini (2010-08-12 10:59:24)

Offline

#10 2010-08-16 10:38:26

ja...

Gość

Re: MIKSTURY I MAGIA

a szczęście? (luck)

#11 2010-08-18 21:49:56

 Bebolini

Super-Mega-Hyper-Heros (znawca SF)

tu się numer pisze? Łaaaał
Skąd: Przecław k. Szczecina
Zarejestrowany: 2009-12-31
Posty: 315
Punktów :   

Re: MIKSTURY I MAGIA

Nie wiem, próbowałem, ale nigdy nic mi nie dało... poszukam u wujka google

Znalazłem u wujka na jakimś innym forum. Znalezisko:

Spoiler:

- Luck (20 Int needed)
* Effect: Unknown
* Mana: 1

Co w przetłumaczeniu daje:

Spoiler:

- Szczęście (20 Int potrzebne)
* Efekt: Nieznany
* Mana: 1

Mam nadzieję, że pomogłem.

Ostatnio edytowany przez Bebolini (2010-08-19 20:54:43)

Offline

#12 2010-08-20 12:09:14

Ja...

Gość

Re: MIKSTURY I MAGIA

:Dbardzo

#13 2010-08-20 18:35:51

 Bebolini

Super-Mega-Hyper-Heros (znawca SF)

tu się numer pisze? Łaaaał
Skąd: Przecław k. Szczecina
Zarejestrowany: 2009-12-31
Posty: 315
Punktów :   

Re: MIKSTURY I MAGIA

Nie ma za co. Jesteś u nas mile widziany

Offline

#14 2010-12-17 17:29:57

 shadow1578

Dragon

Skąd: Winda
Zarejestrowany: 2010-12-14
Posty: 53
Punktów :   

Re: MIKSTURY I MAGIA

Korzonki chwytają wrogów, przytrzymują ich i chyba duszą.

Więcej czarów można dostać używając C.


ZAPRASZAM DO DYSKUSJI: KLIK - lista rzeczy do zrobienia na forum wg mnie.
Zostałem wybrany aby ożywić to forum.

Do 24.12.10 piszę tylko o forum i pomysłach do SoulFu. Przed upływem tego czasu nie gram w SF.

Offline

#15 2010-12-17 18:37:46

 Bebolini

Super-Mega-Hyper-Heros (znawca SF)

tu się numer pisze? Łaaaał
Skąd: Przecław k. Szczecina
Zarejestrowany: 2009-12-31
Posty: 315
Punktów :   

Re: MIKSTURY I MAGIA

ta, w skrzynce, ale mała szansa (gdzieś 1/10 na dobry czar)

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plspa Ciechocinek żarówka 100W wrocław Сайт для бронирования отелей